Saturday 22 December 2012

#22 Ciaté Mini Mani Month

Another caviar pearls blend was behind door number twentytwo in Ciaté's advent calendar. It's called Sundance and consists of blue and gold micro pearls and large hexagon gold glitters. The blend reminds me of the colours of the Swedish flag; blue and yellow. I'm not to impressed with this blend but maybe it's pretty once applied...?

Ciaté Sundance

Eh.... yes... Did you run out of ideas on what to write behind the doors...? ;)
Have a happy Saturday!! :D

4 comments:

  1. haha.. tänkte samma som du skrev under luckan. Liksom, kom igen..hur svårt är det att skriva 24 inspirerande saker om skönhet?

    Tänkte också svenska flaggan btw. Men guldglittren tycker jag inte om i blandingen. Såg cactus hade tagit bort dom ur sin flaska.

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL! Jag menar det! Hur svårt kan det vara??? Googla på ordspråk eller vad som helst liksom!!!

      Jag tycker glitter ska vara glitter och pärlor vara pärlor. Inte blandning. Ska nog göra som Cactus jag med...

      Delete
  2. Lite för många caviar blandningar.Det hade räckt med de första två:-/

    ReplyDelete
    Replies
    1. EN hade räckt. Hade hellre provat fler vanliga Ciaté-lack... Men jag är ändå nöjd med kalendern. Ska bli kul att prova allt! :D

      Delete

Feel free to leave a comment but please be respectful :) Questions will be answered here as soon as possible. Spam will automatically not be published and/or deleted. Thank you for reading!