Sunday 11 November 2012

Non Stop nail art - swatches

Yes! It's Nail Art Sunday and today's theme is boyfriend/partner.
I chose to do, what I call, Non Stop nails!
Non Stop is a Swedish candy reminding of Smarties. Just different colours and darker chocolate. Every colour has a different taste of the coating! The green tastes like pineapple for instance and is my favourite! :D
Non Stop was launched in 1947 in Sweden and is still a popular candy. That's 65 years on the Swedish market! Amazing! :D
So, how does this connect to the theme..? Well, my boyfriend LOVES Non Stop!!! He can eat them every day, all year around! ;) His first thought when he saw this manicure was... Non Stop! :D







For this Non Stop mani I used the following polishes (left to right):
China Glaze Happy Go Lucky
China Glaze Life Preserver
Nails Inc Will
OPI Green-wich Village
Orly Prince Charming
Illamasqua Boosh

Orly's Prince Charming is the base and the dots are made with a dotting tool.
One coat of Seche Vite to seal the manicure.

Do you feel like eating Non Stop now...? ;)
What is your favourite colour when you eat Non Stop?

22 comments:

  1. I (Anonymous...) love the black, red, yellow, green and orange!!! ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dear boyfriend, ;)
      I KNOW! U like them all ;)
      The green ones are MINE though!! :P
      xoxo

      Delete
  2. Omg Riktigt genomtänkt och supergullig mani dy valt att måla i hans ära! Det är nog bäst för han att han uppskattar det! ツ

    Jag gilla de röda och kom att tänka på Andy fr Little Britain "I want that one..." :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Btw jag tycker att alla som kommenterat dina snygga naglar borde få en Non Stop påse! :D
      Speed delivery dessutom då dy gjort oss alla godissugna!

      Delete
    2. Tack! :D
      Andy är så himla skön karaktär! Älskar LB!! :D
      Kan tänka mig dy vill ha Non Stop påse ;)
      Jag vill me ha det nu!!! Är jättesugen!!! :P

      Delete
  3. Supersnyggt! Och du har valt lack som känns helt rätt i färgen till godiset! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh tack! :D
      Fotona visar ganska rätt färger, men irl är de faktiskt ännu mer lika riktiga non stop! :D
      Bra med stor lacksamling när man ska göra nåt sånt här ;)

      Delete
  4. Ser verkligen ut som nonstop:) Ingen favvisfärg men jag har ett tvång om att jag måste tugga sönder dem två och två, helst ska de vara i samma färg;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag har liknande tvångstankar ;)
      Jag kan bara äta en färg i taget, typ två gröna eller tre röda. Det går alltså inte att ta en brun och en gul samtidigt ;) Terapi? ;)

      Delete
  5. mmm, yummy! love this kind of candy. In my country they're called Rocklet. But in Switzerland we have the regular m&ms

    ReplyDelete
  6. Åh, det såg gott ut!! =D Fast smakar de verkligen olika? Har jag aldrig tänkt på. Men jag är ingen fantast av dem heller. Gillar ljusare choklad jag. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo, de smakar olika! Chokladen innuti är samma, men själva färgade dragéeringen smakar olika.
      Brun=kola
      Svart=vanilj
      Grön=ananas
      Gul=citron
      Röd=hallon
      Orange=apelsin

      Delete
  7. Så snyggt - och vilken bra idé!
    Nu blev jag sugen på godis och så var det lördag igår... :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh, nej... förlåt... :/
      Men tack för att du gilla själva manikyren! :)

      Delete
  8. Oh, nice one! I love all the colors too :D

    ReplyDelete
  9. Haha vilken kul mani! Ser jättemumsigt ut ju. Jag äter alltid de svarta först. Vet inte vad de smakar egentligen men har dille på just dem. :)

    ReplyDelete

Feel free to leave a comment but please be respectful :) Questions will be answered here as soon as possible. Spam will automatically not be published and/or deleted. Thank you for reading!