Friday 29 April 2011

China Glaze Purple Panic Neon


Färgen på det här lacket är helt magisk!!! Den är så underbart lysande och klar! Jag kunde inte ta ögonen ifrån det knappt. Rekommenderas verkligen!!

Bra formula, bra hållbarhet. Kolla så det verkligen står Purple Panic NEON om ni köper det. Det finns nämligen ett till China Glaze lack som bara heter Purple Panic (utan neon). Det är inte alls lika snyggt.

Betyg: 10/10

Little Miss Impatens's kommentar: "Det är sååå läckert!!! Jag har den utan neon och den är inte alls lika fin som den här...."

Mr Tickle's kommentar: (sjunger) "87, 87, vart har du tagit vägen nu?"

English: A stunning purple color! So bright and glowing! I couldn't take my eyes from it! Buy it! Nice formula, no flaking. Double check so that you buy Purple Panic NEON and not just Purple Panic (another China Glaze polish).

2 comments:

  1. Du, prova den m matt överlack, den blir ännu coolare.

    ReplyDelete
  2. OK, ska prova det nån dag!

    (När jag provat mig igenom alla mina helt oprövade lack... en sisådär.... 25 st... ;)

    ReplyDelete

Feel free to leave a comment but please be respectful :) Questions will be answered here as soon as possible. Spam will automatically not be published and/or deleted. Thank you for reading!